W jaki sposób kluby fitness ignorują swoich klientów?
- KLUB 1 – SZCZECIN – Klub informuje klientów na Facebooku, że będzie się łączył z innym klubem. Nie wiadomo, czy będzie to przejęcie, zmiana nazwy, czy też dwie marki w jednym budynku. Klienci zadają pytania, chcą wiedzieć więcej. Pada tylko 1 odpowiedź ze strony “nowego klubu”, mówiąca o udzieleniu szczegółów wkrótce i planowanym rozpoczęciu przedsprzedaży karnetów. To był jedyny komentarz na pytania klientów. Poza tym nic. Jutro miną 2 tygodnie od podania informacji o zmianie, a w komunikacji facebookowej postępów brak.
- KLUB 2 – WARSZAWA – Pod koniec marca 2017 klienci klubu rozpoczęli na fanpage’u dyskusję na temat rzekomego zamknięcia obiektu. Zadawali pytania, wymieniali się informacjami, bo od klubu nie mogli doczekać się odpowiedzi na żadne z zadanych pytań. Poruszali kwestie wypowiedzeń, akceptacji karnetów w innym klubie. Minęło 1,5 miesiąca, a na stronie nadal brak wyjaśnień, ustosunkowania się do komentarzy.
Pamiętaj – Internet i media społecznościowe mogą wznieść ciebie i twoją firmę na wyżyny. Technologia naprawdę może pomóc, ale jeśli zabraknie kultury, szacunku i odpowiedzialności to nie licz na wiele.
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
Qi Gong – moje odkrycie miesiąca.
Zobaczyłam morze i oczy się zaświeciły. Usłyszałam delikatne dźwięki - odprężyłam się. Wykonałam pierwsze ruchy i wiedziałam, że będzie dobrze. Potem pojawiły się łzy i zszedł stres z ostatnich dni. Poczułam spokój w głowie, a energię w ciele. QiGong - moje odkrycie...
TOP 7 narzędzi przydatnych w tworzeniu treningów online
Jak zmontować trening video? Skąd brać zdjęcia? Jak stworzyć grafikę promującą treningi? Przed tobą 7 narzędzi których używam na co dzień w świecie treningów online i w ogóle podczas pracy w Internecie. Polecam je, bo bardzo ułatwiają pracę, są proste w obsłudze,...
Co robić w tym trudnym czasie? 14 wskazówek na temat komunikacji z klientami zajęć grupowych
Nie dam ci gwarancji. Nie powiem, że to zawsze zadziała. Jednak chcę pomóc ci choć trochę, bazując na tym, co wiem, co widzę, co sama sprawdzam i widzę, że działa. Obecna sytuacja związana z koronawirusem dotyka nas wszystkich, także instruktorów fitness i tańca,...
Newsletter
Czy chcesz być na bieżąco?
Zapisz się na Newsletter, a nie przegapisz najnowszych wpisów.
Dodatkowo dostaniesz w prezencie Fitnessowe Must Know, czyli listę 6 rzeczy, które pomogą uniknąć fitnessowo-biznesowych problemów.