KOMUNIKACJA

ZAPRASZAM – EMILIA LIS

Komunikacja instruktora z klientami to ważny temat, często omijany,  a któremu warto poświęcić więcej uwagi.
To bardzo istotny obszar w pracy instruktora fitness, tańca, a także trenera personalnego.
Warto go zgłębić, bo:

  • Twój klient widzi, słyszy, czuje i zapamiętuje. Zadbaj, by jego wspomnienia były pozytywne
  • Spraw, by klienci uwielbiali z tobą ćwiczyć, by wracali i polecali ciebie innym
  • Niech klienci czują się przy tobie dobrze, niech będą pewni, że są w dobrych rękach
  • Pracodawcy będą wiedzieli, że oddają klientów dobre ręce, a twoja praca będzie doceniona
  • Dowiedz się jak radzić sobie w każdej sytuacji, także trudnej , nieprzyjemnej
  • Poczuj się pewnie i czerp radość z tego, co robisz
  • Bądź profesjonalistą w 100%

WARSZTATY I SZKOLENIA

  • Kameralne grupy do 10 osób
  • Konkretne sytuacje
  • Wskazówki, przykłady, rozwiązania konkretnych problemów
  • Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka

Już niedługo zaproszę cię na warsztaty. Szczegóły na ten temat już wkrótce, a tymczasem już teraz możesz wiele się dowiedzieć, by być coraz lepszym w swoim fachu.

GRUPA DLA INSTRUKTORÓW – FACEBOOK


 „Komunikacja instruktora fitness  / tańca z klientami”   – Dołącz  do grupy na Facebooku

  • Grupa wyłącznie dla instruktorów fitness oraz tańca
  • Dzielimy się doświadczeniami
  • Rozwiązujemy konkretne problemy
  • Wskazówki komunikacyjne oraz transmisje na żywo, podczas których podpowiadam jak komunikować się z klientem

 WSKAZÓWKI – MINUTÓWKI 

Obserwuj profil na Instagramie

  • Wskazówki komunikacyjne w formie video
  • Krótko, zwięźle i na temat
  • Idealne do wysłuchania szybko przed zajęciami i zastosowania

FILMY INSTRUKTAŻOWE

Zapoznaj się z filmami na YouTube  – Obejrzyj

  • Kwestie komunikacyjne w szerszym ujęciu
  • Co ? Jak? Dlaczego? Tu szczegółowo tłumaczę co warto zrobić, zmienić, na co zwrócić uwagę.
Reklamy